להכרת התכנית

להכרת התכנית
ברוכים הבאים, התכנית פתוחה לכל מחפש רוחני ומציגה את הדרך שיש לעבור כדי להשיג את הכרת הנשמה כעצמי אלוהי. אימון רוחני זה "פוקח עיניים" ומקדם באופן משמעותי מתפישה של נפרדות ומאבק לתפישת חיים של אחדות, אחווה ושגשוג. זוהי תכנית אימון של חניכת הנשמה שנמסרה מההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התפתחות האנושות.

Translate

חפש בבלוג זה

26 בנובמבר 2015

אהבה אלוהית

מעבר מאהבה אישית, לאהבה מעבר לצורה ולכל החיים - 

בחניכה זאת אתה מתפתח מעבר לאהבה אישית אל תודעה מורחבת שמכירה כבר בעצמי הגבוה כעצמי מלא חיים, בעל יכולת רחבה בכל דבר ואתה משרת את התכנית האלוהית מתוך הכרת אהבה שנובעת מ"עצמי גבוה" זה. אהבה זאת הנה מגנט מושך.

  פתיחה באנגלית  קישור

חניכה 6 - פתיחה 

החניכה הבאה, מטרתה לעזור לך להבין את המשמעות של אהבה אלוהית ולפרש מהי תבונה זאת כאנרגיה קולקטיבית מול אנרגיה אישית. כל החניכות הקודמות עוזרות לך לעשות מעבר זה לעצמה הבלתי  מוגבלת , המתמירה של אהבה.

אהבה אלוהית אינה רגש סנטימנטלי. זוהי תבונת הלב שאין בה ניגודים . היא ניטרלית.  היא עוצמת היקום המלכדת הכל כשלם מוכלל. עצמתה המתמירה הנה חסרת גבולות.

כעת אנו מתקדמים יחד מעבר לאהבת האישיות. לתוך התרחבות תודעה שמכירה ב"עצמי" כמרכז עצמתי של אהבה אוניברסלית, שמברכת עם יכולת מורחבת לשרת את המין האנושי. הבסיס לביטוי זה , הנה תפישה מודעת של יכולת להכיל חזון מעבר לממד הראיה האנושית.

אהבתנו מגיעה לטווח רחב יותר , כדי לחבק את כל החיים, באופן שווה בלי יוצא מן הכלל. מהכרה מודעת זאת שמשיגים, האהבה שלנו נעשית מגנטית ביותר. מושכת רבים אלינו. 

בכניסה לתאום גדול יותר לזה, אנחנו נעשים לכלי של אהבה , כדי להרים את כל החיים סביבנו. אהבה כזאת מחלחלת לתוך כל הערוצים הפתוחים אליה, כדי לברך, לרפא, להביא שלום לעולם שלנו. 


 הצגת החניכה - המעבר מאהבה אישית לאהבה אלוהית ניטרלית
  • ביטוי המהות שלנו הוא אהבה תבונית שנמצאת בלהבת הלב שלנו. 
  • התודעה שלנו מתבטאת בשדה אהבה קבוצתי לפי החוק האוניברסלי ברשת האחד.
  •  ניתן להיכנס למישור זה דרך אינטואיציה אלוהית, בשחרור שליטה של עצמי אנוכי. 
  • אנו מתחברים לתכנית האלוהית לטובת כל הבריאה.
  • אהבת הלב למקור החיים היא אהבה בוערת, של התמסרות לאלוהי.
סרטון להאזנה - 


 
הנחיה להתבוננות מדיטטיבית
השגת אהבה אלוהית בחיבור פנימי עמוק למרכז ההוויה 
ושידור בתוך רשת האיחוד
    אנו נאספים יחד כקבוצת תודעה בשדה של אהבה. נכנסים עמוק עד למרכז ההוויה דרך הנשימות, פונים להדרכה שלנו ולישויות האור הגדולות להאצלת אורם בשדה המשותף שלנו. אנו מתחברים לאל ויודעים שהמסטר שוכן בפנים, כלהבה משולשת, שהנה אש חיה, נוכחות אלוהית. להבה זאת היא ביטוי של חכמה, אהבה ועצמת הרצון האלוהי.

  • נרחיב את הלהבה המשולשת במיקוד שלנו ונקרון אהבה לעולם לקהילות ולפלנטה.
  • נזרים אותה ברשת הקריסטל, דרך חיבור פנימי.
  • נצהיר הצהרות כדי לשדר את מה שאנחנו ברשת הקריסטל.
  • זוהי החניכה שלנו, השרות שלנו והזכות שלנו !   
השידור ברשת - סרטון להאזנה 

  
אהבה אלוהית - הצהרת אמיתות 

נצהיר ונזכור שכאשר אנו אומרים " אני הנני" זה אומר " האל שבי הוא"

ובהזדהות זאת אנו מניעים את העוצמה האלוהית להיות דבר זה דרכנו 

 להתחבר למהות האהבה - 
הצהרות ברשת -   להאזנה


כוונתנו כקבוצת תודעה להשפיע לעולם את מהות האהבה 
דרך רשת האיחוד של כדוה"א, 
לשם התמרה וגאולת האנושות לחיים הרמוניים לטובת כולם. 

ואנו מצהירים ואומרים : 

אני וכל חלקי נשמתי הינם כלים להכלת אהבה אלוהית חובקת כול. 
אנו הננו מוקד של אהבה ברשת האיחוד של כדוה"א.

אנו הננו קרינת האהבה של הנוכחות האלוהית
שמטיבה לכל הבריאה דרך אהבה ואנו הננו אהבה זאת בפעולה..... 

אני מצהירה כעת עם מלוא הכוונה שלי

אני הנני אהבה אוניברסלית בקרינה של ביטוי מואר. 

אני הנני קרינת אהבה זאת לכל מקום.

אני הנני אהבה שמביאה הרמוניה בכל המצבים 
בחיי ובעולמי. אני הנני אהבה בשרות לכל !.....

(הרחבת ההצהרות בסרטון למעלה )


 אודות הלהבה המשולשת 


המיקוד על הלהבה בפנים הוא נקודת מפגש עם האלוהי  

בתוך עומקי צ'קרת הלב ישנו "חדר" מרכזי המוקף  בשדה כוח של אור והגנה. זהו חדר רוחני - אנרגטי, הנפרד מהחומר ולא ניתן לגלותו. הוא מחזיק בתוכו את הממד השלישי, הרביעי, החמישי ועוד הרבה ממדים לא ידועים לאדם. כל הכרה יומיומית בלהבה המשולשת בפנים מגבירה את העוצמה והאהבה בהוויית האדם הרוחני.

שלוש הפלומות של להבת המסטר שבמרכז ההוויה שנקראת הלהבה המשולשת - הן מהוות את להבת העצמי האלוהי ואת הבסיס של האלוהות באדם. שלוש הלהבות מקבילות לשלוש הקרניים הראשונות הנובעות מהלב הקוסמי. כך שכמסטר מתעלה - אהבה חובקת כל תבוא בהרמוניה ואיזון עם חוכמה יודעת כל איך לממש את הרצון האלוהי, בבריאה. 

הרחבה בקישור


מזמור של אהבה - אני רוצה לאהוב יותר לעומק, 
לאהוב כמו שהאל אוהב - אהבה אמתית ונכונה 



סה"כ צפיות בדף

איך מתנהל אימון זה להשגת תודעת האווטאר ?

💙 התכנית הנה בת 12 חניכות שבועיות של אימון רוחני ברמה אישית וקבוצתית כאחד, שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות הנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר ומטרתה לעזור לעורר את זיכרון האלוהות בנשמת האדם . אימון זה הוא תהליך אישי אותו מובילה הנשמה עד לחזרתה הביתה להכרה האלוהית. כל חניכה נמשכת שבוע עם אימון יומיומי ודרך התבוננות מודעת בחיים עצמם. מי שלוקח זאת עם משמעת רצינית יחווה שינוי שהנו משמעותי בתפישת החיים שלו. כל תהליך ההשתחררות מוסבר בחניכות המוצגות כאן.

רשומות פופולריות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות
התכנית מעוצבת להגביר את המעבר שלך לתבנית מפותחת שמכונה" תודעת האווטאר." זאת תודעת האדם שהשיג מסטריות על התכנית האנושית. אנו פותחים את החותמים הקריסטליים דרך סידרה של פתיחות מנגנון משולבות שלהם, כדי להפעיל את צופן הדי.אנ.איי הרדום. כך ניתן להשתחרר סופית מהחסימות ששומרות עלינו בסיפור האנושי 🤍 למעבר לאתר יש ללחוץ על התמונה כאן

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר
הפעלת התעלות לעולם החדש דרך שירות לעולם 🌸 מעבר לקריאה בלחיצה על התמונה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה
החיבור לאור הסולרי פותח את תבונת התאים ומאפשר הארה בכל המרכזים האנרגטיים ובגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. אז ניתן להשיג הארה מלאה ולעבור מהאנושי לאלוהי. זהו אימון המתאים למי שצועד עם תכנית-החניכות המוצגת כאן 🤍 מעבר לסדרת סרטוני ההפעלות מתאפשר בלחיצה על התמונה.

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי
כאשר האנושות מתעוררת להכרת המורשת שלה, היא נעה לעבר חניכתה האלוהית. אורין מנחה מסע למישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור סולרי ולהביאו למישור הארצי כשירות לעולם וגם לשם השגת הארה והרחבת התודעה דרך החניכות לאור בחיים עצמם . נקבל הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה וגם איך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים... 💛 מעבר לדף בלחיצה על התמונה !

מאמרים אחרונים מהבלוגים הנוספים