להכרת התכנית

להכרת התכנית
ברוכים הבאים, התכנית פתוחה לכל מחפש רוחני ומציגה את הדרך שיש לעבור כדי להשיג את הכרת הנשמה כעצמי אלוהי. אימון רוחני זה "פוקח עיניים" ומקדם באופן משמעותי מתפישה של נפרדות ומאבק לתפישת חיים של אחדות, אחווה ושגשוג. זוהי תכנית אימון של חניכת הנשמה שנמסרה מההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התפתחות האנושות.

Translate

חפש בבלוג זה

17 בדצמבר 2015

איחוד הנשמה עם המקור שלה

השגת איחוד עם ה"נשמה הכוללת" 

בחניכה זאת אתם ממוקדים רק על תודעת איחוד שהנה מעבר לתוך חיים עם תכלית גבוהה של הנשמה. אתם נעשים ערים להכרה האוניברסלית ולחזון האמתי שמגולם דרככם כתכלית שלכם לתת שירות לכל החיים דרך השגת הארה. שער זה נחשב לשחרור הגדול מהעצמי האנושי. כאן כל מה שעברתם במסע הנשמה היה ההכנה לכך. זה בא כתוצאה מאבולוציה תודעתית שהנה תוכנית אלוהית עבור כל נשמה על פני האדמה, כדי להתקדם קדימה בתודעה ולהתעלות לעצמי האוניברסלי.

פתיחה באנגלית  קישור 

חניכה 9 פתיחה

 זו היא חניכה שניתנת להשגה למי שמתמיד בנחישות לטפס במעלה הר ההכרה דרך חוויות החיים. לאחדים זה יכול לקחת שנים ולאחרים חיים שלמים. בזמנים אלה יש אור כה גדול שנפתח לנשמות, מידע רב מתגלה והזמנים נעשים מואצים כיון שההכרה האנושית מונחית יותר על ידי הנשמה. 

בשער חניכה זה נוצרת הבנה וחוויה של מה הדבר שנדרש כדי לעשות מעבר קבוע מהתכנות האנושי אל תוך חיים של תכלית גבוהה יותר שממוקדים רק בתודעת איחוד. האישיות האנושית שלכם והנשמה המגולמת דרכה, מתמזגים, כדי להיעשות הוויה אלוהית מאוחדת אחת.

מעבר לתוך מצב זה קורה כאשר אתם נעשים מסטרים על האישיות האנושית. כאשר הרגשות שלכם והפעילות המנטלית נעשים מאוזנים. אינכם נושאים יותר היצמדויות לזהויות או לדברים חומריים. אתם חיים עם התייחסות של קור רוח ניטרלי ויחס של חוסר נזק לכל החיים. כאשר איחוד נשמה קורה, אישיות חדשה מתרוממת להיות.

אתם חשים משוחררים וחופשיים. זה מלווה בתחושה גדולה של אחריות, להיות בשירות לאחרים. כתוצאה מכך אתם נעשים ערים ברמה אוניברסלית. אתם פועלים מתוך תודעת קבוצה ערה. חזון חדש מתגלה בכם. אתם ניצבים מול מטרת חיים של שירות לכלל ויודעים את עצמכם כתודעה טהורה. חווים חיים בגוף אנושי וקורנים כוח חיים שמשפיע רבות על כל אדם שאתם פוגשים. המשיכו לזרוח באור חזק. אני אתכם תמיד וכך היא אהבתי.


הצגת השחרור הגדול של הנשמה


 איחוד הנשמה עם המקור שלה זוהי התעלות של האישיות כנשמה לתודעת העצמי האלוהי, כדי להיות ישות אחת על פני האדמה. חניכה זאת מחזירה לנו היבט של המקור  דרך קבוצת תודעת "האני הנני האלוהי".

כאן הנשמה לא נדרשת יותר להיות מתווכת בין אדם ואל, כישות נפרדת. 
האישיות שטוהרה ומותכת לתוך גוף הנשמה עם אש קוסמית מאפשרת לנשמה לחזור למקור שלה. ׁ(המונד, שהנו ההיבט הראשוני של האל)

אישיות חדשה, אלוהית, מתרוממת לקיום בחיים עצמם. בקשר ישיר שנוצר בין אדם ובין העצמי האלוהי שלו, האדם משוחרר משליטת החומר ואשליית הנפרדות. 

 כאשר חלה התייצבות בתודעה הערה שהוא משיג, הוא משחרר את צפני האלמותיות ועוד מתנות רבות.




 האיחוד הגדול של הנשמה עם המקור שלה
מדיטציה מודרכת -   להאזנה 



אימון הכרתי להבנות 

להאזנה
 
להתמזגות הנשמה במונאד (אשכול של קבוצת נשמות אחיות המחובר למקור העליון) יש מספר דרישות. זה לא קורה בגלל שעוברים שער של טקס סמלי. אלא זה בא אחרי תקופות חיים רבים של הכנות לחניכת הנשמה לאלוהותה, דרך טיהור פנימי וויתור על רצון אישי בתפישה של נפרדות. 

זה אפשרי אחרי התמרת האישיות המצועפת והתייצבות בתודעה החדשה שפונה לכלל הרחב כעצמי האמתי. המחשבות והרגשות נשלטים על ידי האישיות החדשה. כל הצמדות למה שקשור לאישיות הנצמדת לתשוקות העולם במובן חומרי, משתחררת.

הרצון האישי נכנע לגמרי לרצון הרוחני שישנו בעצמי האלוהי באדם. התפקוד הרגשי והמנטלי של האדם הם כעת דרך אינטואיציה אלוהית, כלומר ביטוי תבוני של אהבה שבא מהנהגת העצמי העליון. אז נוכחות האל באדם מנהלת את ההכרה. כך תודעת "קבוצת האני הנני הנעלה " נעשית המדריך האישי.




הערה :

בתהליך זה של איחוד הנשמה, האנרגיה שנקראת "קונדליני" שהיא עוצמה אלוהית  שרדומה באדם, יכולה לעלות מבסיס עמוד השדרה אל הכתר ולהפעיל את בלוטת האצטרובל, כאשר הנחנך עדיין לא מוכן לכך אפילו אם הוא משתוקק לזה. כאן נדרשת תשומת לב רבה לטוהר האישיות. רק אישיות שהשתחררה ממגבלות של היצמדות לעולם של אשליה ותשוקות יכולה לעבור תהליך אנרגטי זה בקלות ובנוחות. מי שעדיין לא ניקה היצמדויות לרצון האישי, דפוסים של פחד, צער ואמונות של חוסר ומחשבה והרגשה שיש בהם שליליות , יכול לעבור תהליך זה עם ביטוי של קושי ופגיעה בפיזי . זה משום שהאנרגיה העולה היא מאוד חזקה בעוצמה שלה וכאשר היא עולה דרך הצ'קרות לבלוטת האיצטרובל ולכתר, היא יכולה לפגוש באנרגיה דחוסה שנצברה בגוף, שמקורה ברגשות לא פתורים של פחד, צער, פגיעה ומחשבות שליליות שאין להם עדיין רסן והן משפיעות על רטט נמוך בגוף ויוצרות אנרגיה דחוסה כחסימות.

כשמגיע הזמן והאדם מוכן, אנרגיית הקונדליני עוברת כספירלה בין כל הצ'קרות ומטהרת סופית את מה שלא הולם שעדיין נשאר במערכת האנושית. רק אז הנשמה יכולה להמריא לכתר ולהתמזג עם המקור באופן טבעי. עד לשלב זה על כל אחד להיות מסור לניקוי וטיהור תת המודע והתבניות השגויות בהכרה המודעת שנצברו בארבעת הגופים הנמוכים שלו, עם האור האלוהי .  מצד אחד האור שנמשך, מעלה מתת המודע הרבה דברים שהודחקו בו ומצד שני הוא מטהר ומתמיר כשמפעילים אותו במודע עם כוונה להשתחרר. ניתן לאבחן זאת דרך התבוננות בחיים המשתקפים בחוץ לגבי מה אנו חושבים ומרגישים בקשר אליהם מתוך מה שעולה ממערכת האמונות שלנו. כאן מה שאינו אלוהי צריך להשתחרר.  בלימודי הרוח העצה שניתנת לחניכים עם הדגשה גדולה להימנע מטכניקות שונות להעלאת הקונדליני כדי לתת לזה לבוא באופן טבעי דרך עבודה של "להתרוקן כדי להתמלא" עם האור האלוהי, שמטהר ומשחרר את העוצמה באדם ואת הנשמה. וזאת דרך החניכות שעוברים באופן אישי. כך האור באופן הדרגתי ממלא את הגופים שהתפנו ממה שלא הולם ועושה את כל העבודה שנדרשת.

סרטון ויזואלי על תהליך התעוררות הקונדליני באדם

איך הכול התחיל ויצא להתפתחות ואיך הנשמה חוזרת למקור


סה"כ צפיות בדף

איך מתנהל אימון זה להשגת תודעת האווטאר ?

💙 התכנית הנה בת 12 חניכות שבועיות של אימון רוחני ברמה אישית וקבוצתית כאחד, שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות הנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר ומטרתה לעזור לעורר את זיכרון האלוהות בנשמת האדם . אימון זה הוא תהליך אישי אותו מובילה הנשמה עד לחזרתה הביתה להכרה האלוהית. כל חניכה נמשכת שבוע עם אימון יומיומי ודרך התבוננות מודעת בחיים עצמם. מי שלוקח זאת עם משמעת רצינית יחווה שינוי שהנו משמעותי בתפישת החיים שלו. כל תהליך ההשתחררות מוסבר בחניכות המוצגות כאן.

רשומות פופולריות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות
התכנית מעוצבת להגביר את המעבר שלך לתבנית מפותחת שמכונה" תודעת האווטאר." זאת תודעת האדם שהשיג מסטריות על התכנית האנושית. אנו פותחים את החותמים הקריסטליים דרך סידרה של פתיחות מנגנון משולבות שלהם, כדי להפעיל את צופן הדי.אנ.איי הרדום. כך ניתן להשתחרר סופית מהחסימות ששומרות עלינו בסיפור האנושי 🤍 למעבר לאתר יש ללחוץ על התמונה כאן

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר
הפעלת התעלות לעולם החדש דרך שירות לעולם 🌸 מעבר לקריאה בלחיצה על התמונה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה
החיבור לאור הסולרי פותח את תבונת התאים ומאפשר הארה בכל המרכזים האנרגטיים ובגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. אז ניתן להשיג הארה מלאה ולעבור מהאנושי לאלוהי. זהו אימון המתאים למי שצועד עם תכנית-החניכות המוצגת כאן 🤍 מעבר לסדרת סרטוני ההפעלות מתאפשר בלחיצה על התמונה.

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי
כאשר האנושות מתעוררת להכרת המורשת שלה, היא נעה לעבר חניכתה האלוהית. אורין מנחה מסע למישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור סולרי ולהביאו למישור הארצי כשירות לעולם וגם לשם השגת הארה והרחבת התודעה דרך החניכות לאור בחיים עצמם . נקבל הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה וגם איך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים... 💛 מעבר לדף בלחיצה על התמונה !

מאמרים אחרונים מהבלוגים הנוספים