להכרת התכנית

להכרת התכנית
ברוכים הבאים, התכנית פתוחה לכל מחפש רוחני ומציגה את הדרך שיש לעבור כדי להשיג את הכרת הנשמה כעצמי אלוהי. אימון רוחני זה "פוקח עיניים" ומקדם באופן משמעותי מתפישה של נפרדות ומאבק לתפישת חיים של אחדות, אחווה ושגשוג. זוהי תכנית אימון של חניכת הנשמה שנמסרה מההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התפתחות האנושות.

Translate

חפש בבלוג זה

24 בדצמבר 2015

בריאה אלוהית משותפת

בריאה אלוהית משותפת מתרחשת כאשר ההכרה של העצמי הגבוה ממגנטת בריאה דרכך לשירות הכלל. זוהי השגת הכרת בן אנוש - אלוהי שמשרת את החיים ב"שדה המאוחד" עם קבוצת תודעה שמתפקדת כהוויה אחת. כאן אתה תמיד בהרמוניה מושלמת עם העיקרון האלוהי.

פתיחה באנגלית  קישור  



חניכה 10 -פתיחה

כתוצאה מאיחוד הנשמה, אנו חווים את עצמנו כתודעה טהורה, קורנים עם כוח חיים שמשפיע על הסביבה שלנו. בשער זה ההכרה גדלה לדעת איך למגנט בריאות חדשות כאדם מודע לגמרי, דרך תודעת קבוצה. אנו נעשים מודל הגשמה חדש כמשרתי התכנית האלוהית.

המפתח לבריאה משותפת זה, להיות תמיד בהרמוניה מושלמת עם העיקרון האלוהי. כאן עקרונות שלמדנו מתרחבים יותר. בידיעת העצמי האמתי שמפעיל אותנו עם עקרון אלוהי, הכל מושלם מידית. כל שאלה נענית ורטט המחשבה שלנו מפעיל את האנרגיה היוצרת בנו מידית.

אנו הפסקנו להזין את המחשבות והרגשות באנרגיה שלילית ואנו מסרבים להופעת איכות שלילית בחיינו. אנו מסרבים, לדבר על זה, ולקבל את זה להכרה שלנו. אז כל המצבים השליליים בחיינו נעלמים. זוהי תזוזה של התפישה בתודעה מתעלה. כך מסטריות על אנרגיה מתבססת על ידי האישיות האלוהית החדשה.

טקס מעבר זה מביא להנעת העוצמה הפנימית של האל בתוכנו כדי לברוא בשותפות אלוהית, אולם אין לצפות שזה יקרה מיד, או שחניכות אלה יתפשו מיד בהכרה. כדי להשיג מסטריות כזאת, נדרש מיקוד מסור ואימונים תוך מעבר לתפישה חדשה במחשבה. כך מתגלה יצירה תרבותית חדשה שמכירה בחוקים האוניברסליים שמושלים בחיים ומשלבים מדע ורוחניות.

בריאה משותפת עם הרעיון האלוהי
להאזנה



ברגע זה של ההתפתחות המתעוררת שלנו, אנו מפתחים יכולת ליצור במשותף בהשראה אלוהית עם כשרון מדהים, שאחדים מחשיבים לנס, מה שנקרא עצמה מופלאה באדם המואר, שהנה פשוט פתיחה טבעית של חוקי היקום שפועלים במישורי הרוח. זה כאשר יש שילוב בין הלב , ההכרה וכל ההוויה עם הנוכחות האלוהית הגדולה שמאירה ומעצימה את המימוש שלנו. אז אנחנו יודעים באמת את אחדותנו עם החזון הגדול יותר ועובדים אתו בקלות.

לדעת את העצמי ברמה מורחבת זאת, זה לחוות ולהכיר סימולטנית ש"הרוח הגדולה" מגשימה בחייך. אתה חיי במודע באיחוד זה, נשען לגמרי על השפעה זאת ולא על שום דבר אחר. אז ניתן למגנט את הבריאה שלך כזכות מלידה שלך.

מטרת חניכה זאת זה להיות תמיד בהרמוניה מושלמת עם העיקרון האלוהי. תיאום זה נעשה לראי טהור עם אנרגיית המחשבה שלך ואלוהיות בוערת בתוכך. אתה יכול כעת להצהיר "אין עצמה גדולה יותר מאשר הנוכחות האלוהית בתוכי " !  מתוך ידיעה זאת כל שאלה נענית וכל מחשבה שאתה חושב מייצרת רטט שמלכד לאחד את האנרגיה שלך. זה מביא לך כל מה שנדרש, כדי לתמוך בהשתוקקות שלך ליצור. מי ייתן וחווייתך משער זה תהיה מספקת מאוד. שמור על האור זורח בבהירות ונתראה בשבוע הבא.


מושגי יסוד: 

שדה מאוחד 

"שדה המאוחד" הינו כוח מאחד של היקום והוא הכוח שיכול לעשות את תהליך המעבר של התודעה הפלנטרית. זהו שדה אנרגיה תבוני שהוכח מבחינה מדעית והינו רב מימדי מטבעו. הוא מחלחל בכל החלל ומחבר את תודעת בן האנוש ומגשר את הפלנטה שלנו עם הקוסמוס.

תודעת איחוד, תודעת קבוצה

מצב זה של הכרה שלא מגיע מנפרדות אלא רואה ומבין את היופי והמושלמות שבכל הדברים. תודעת איחוד מבינה את האחדות של כל החיים ומתבוננת באופן טבעי ממקום של שלווה חומלת וחוסר שיפוט שנובע מאהבה אלוהית. היא רואה את השוויון שבכל ההוויות.



בריאה משותפת

 אנו שותפים ליצירה עם האל . זאת הנה היכולת של כל אוואטר שהתעורר למורשת האלוהית שלו


אמיתות הנמסרות בשער זה

בריאה משותפת עם השדה המאוחד שמתואם לכל דבר ולכל אחד עם תבנית הקיום המושלמת וכל האינפורמציה הזמינה מידית כל הזמן, זאת מציאות המתקיימת בתוכנו וסביבנו כל הזמן. עלינו רק להשיל את סממני המציאות הליניארית כדי לגלות את האמת שזורמת כל הזמן מהשדה המאוחד.

כל דבר בטבע ובבריאה הוא אוסף פעימות טעונות אנרגיה שחוזרות על תבניות ויוצרות עצמן ובכך משקפות את התודעה של "האחד" . מה שנקרא עוצמות מופלאות של אדם מואר הן רק פתיחה טבעית לחוקי היקום שפועלים במישורים המורחבים של תודעה. כשאנו מבינים זאת אנו מכירים בכך ששום דבר אינו נס.

טקסי המעבר הם חניכות שמניעות אותנו עם היכולות הגדולות יותר, דרך הכרה מתעצמת ועצמה פנימית , כדי לברוא בשותפות אלוהית. עם הזמן העולם יעמוד משתאה להתגלות יצירת תרבות עם ממדים מופלאים ועם תוצאה של בריאות חדשות המכירות בחוקים האוניברסליים שמושלים במישורי הקיום.

 אימון בהתבוננות באמיתות 
של מסטר כבורא שותף 




כדי להיות בורא-שותף, נדרשת הישענות מלאה על הנוכחות האלוהית שבפנים העצמי. 

אין עצמה גדולה יותר מהאל שבפנים, עצמה שנפתחת בנו בלידה הרוחנית. 

להבת הלב נפתחת במרכז ההוויה ותופשת פיקוד על העצמה האלוהית שבפנים. 

אנו זוכרים את עוצמת הבריאה שלנו ומיישמים את הרצון האלוהי שמתבטא דרך ההכרה הגבוהה.

בהזכרות זאת יכולות גדולות יותר נפתחות בנו, כדי לשרת את החיים לטובת הכל, ללא הגבלה. 

ההכרה שלנו הנה ניצוץ אלוהי בעל תודעת אל שמתממשת בהתעוררות ההכרה שלנו.

אנו מבינים שאנחנו הננו רטט תודעה שמשתנה באופן תמידי ויוצר את עצמו מבפנים החוצה. 

אנו ניצבים בהרמוניה עם העיקרון האלוהי של "האחד" בכל מחשבה, הרגשה ומעשה בחיינו.

אנו נמצאים תמיד במצב הכרה ניטרלי, ממוקדים ברגע הנצחי ועצמת ההגשמה שלנו גוברת. 

אנו זהירים במה שאנחנו חושבים. יודעים ש"הכל" מגיב לזה ומשתקף חזרה ליצירת ביטוי בחיים.







סה"כ צפיות בדף

איך מתנהל אימון זה להשגת תודעת האווטאר ?

💙 התכנית הנה בת 12 חניכות שבועיות של אימון רוחני ברמה אישית וקבוצתית כאחד, שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות הנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר ומטרתה לעזור לעורר את זיכרון האלוהות בנשמת האדם . אימון זה הוא תהליך אישי אותו מובילה הנשמה עד לחזרתה הביתה להכרה האלוהית. כל חניכה נמשכת שבוע עם אימון יומיומי ודרך התבוננות מודעת בחיים עצמם. מי שלוקח זאת עם משמעת רצינית יחווה שינוי שהנו משמעותי בתפישת החיים שלו. כל תהליך ההשתחררות מוסבר בחניכות המוצגות כאן.

רשומות פופולריות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות
התכנית מעוצבת להגביר את המעבר שלך לתבנית מפותחת שמכונה" תודעת האווטאר." זאת תודעת האדם שהשיג מסטריות על התכנית האנושית. אנו פותחים את החותמים הקריסטליים דרך סידרה של פתיחות מנגנון משולבות שלהם, כדי להפעיל את צופן הדי.אנ.איי הרדום. כך ניתן להשתחרר סופית מהחסימות ששומרות עלינו בסיפור האנושי 🤍 למעבר לאתר יש ללחוץ על התמונה כאן

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר
הפעלת התעלות לעולם החדש דרך שירות לעולם 🌸 מעבר לקריאה בלחיצה על התמונה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה
החיבור לאור הסולרי פותח את תבונת התאים ומאפשר הארה בכל המרכזים האנרגטיים ובגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. אז ניתן להשיג הארה מלאה ולעבור מהאנושי לאלוהי. זהו אימון המתאים למי שצועד עם תכנית-החניכות המוצגת כאן 🤍 מעבר לסדרת סרטוני ההפעלות מתאפשר בלחיצה על התמונה.

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי
כאשר האנושות מתעוררת להכרת המורשת שלה, היא נעה לעבר חניכתה האלוהית. אורין מנחה מסע למישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור סולרי ולהביאו למישור הארצי כשירות לעולם וגם לשם השגת הארה והרחבת התודעה דרך החניכות לאור בחיים עצמם . נקבל הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה וגם איך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים... 💛 מעבר לדף בלחיצה על התמונה !

מאמרים אחרונים מהבלוגים הנוספים