להכרת התכנית

להכרת התכנית
ברוכים הבאים, התכנית פתוחה לכל מחפש רוחני ומציגה את הדרך שיש לעבור כדי להשיג את הכרת הנשמה כעצמי אלוהי. אימון רוחני זה "פוקח עיניים" ומקדם באופן משמעותי מתפישה של נפרדות ומאבק לתפישת חיים של אחדות, אחווה ושגשוג. זוהי תכנית אימון של חניכת הנשמה שנמסרה מההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התפתחות האנושות.

Translate

חפש בבלוג זה

10 בדצמבר 2015

השגת קור רוח ושלווה אלוהית

בשער חניכה זה אתה משיג אי היצמדות מנטלית ורגשית לעולם האשליה החומרי וזוכה בשלוות נפש. אתה מכניע את העבר בהכרתך כרשומה חיה, תמורת החיים ב"עכשיו " הנרחב. בתוך שדה מורחב זה של תפישה מורחבת אתה זוכה בעצמה מוגברת להגשים מה שנדרש לעבודתך בעולם עם התכלית הגבוהה שלך, דרך המחשבה וההרגשה לבד.

פתיחה באנגלית קישור 
חניכה 8 -פתיחה 

 במציאות המוחלטת ישנה רק תודעה אחת. לחוות ישירות הכרה עילאית זאת, עוזר לנו לחפש הבנה אמתית של "קור רוח". זה דרך תיאום זה, שאנו מותמרים לתוך שלווה של נוכחות מפקדת. ניצבים יחד כסלע של כוח.

 קור רוח זה מצב הכרה של יציבות פנימית שמתרוממת מתוך מודעות עמוקה וקבלת מה שכל רגע מציג. אנו נמצאים במצב הכרה לא נצמד של רוגע מושלם. לא בעד ולא נגד שום דבר. אנו חיים את חיינו ברגע הנוכחי. אנו פשוט האחד שצופה. ללא הצמדות למה שהוא בעל טבע זמני. מביאים הכל לקו האמצע ותפישה דו קוטבית נעלמת. אז אנו יכולים יותר בקלות לנווט את עצמנו בעולמנו המשתנה.

קור רוח הנו טבעך האמתי. זה מושג מהיזכרות והבנה שיש תודעה אחת שמשחקת את המשחק, דרך חייך היומיומיים. שער זה מביא לך לעשות מעבר לקיום במציאות המוחלטת , שהנה מודעות טהורה של העצמי. 

מתוך הדהוד זה, אתה מפתח נקודת רוגע בהכרה. מנקודת הווה נצחי זה, אתה זוכה בכוח מוגבר לממש, דרך מחשבה והרגשה. כגנרטור חי של שלווה, אתה נעשה מאוד מגנטי. מושך את כל צורות החיים לתוך השפעתך ההרמונית. 


הקדמה והסבר - לחניכה להשגת קור רוח וחוסר הצמדות בהכרה נייטרלית
  • שלווה היא טבענו האמתי ואנו משיגים אותה דרך היזכרות והבנה.
  • שלווה המשולבת עם אינטואיציה וסינכרוניות , מובילה אותנו בעולם החומר עם קלות וחסד.
  • קור רוח הוא אי הצמדות מנטלית ורגשית וזהו מכשיר של שלווה במציאות מוחלטת. 
  • זהו שדה של תפישה מורחבת ובו הכל אפשרי.
  • קור רוח הוא מצב הכרה של יציבות פנימית המקבל כל מצב, בכל רגע באופן ניטרלי.
  • קור רוח הוא מצב הכרה שקורן כמהות מגנטית בעלת השפעה הרמונית.
  • קור רוח הוא טבע אוהב, שלא מפרש מצבים או שופט, מקבל הכל באופן רגוע. 
  • זה מעבר להכרה טהורה, של עצמי רחב יותר שמתייחס רק לרגע הנוכחי.
  •  מצב הכרה ללא רגשנות או קוטביות רגשית, אין דואליות יותר, רק הצעה של חמלה תומכת.                   
  • חמימות קורנת מהכרה זאת ומושכת אנשים תחת השפעתה. 
  • כאן מתבססת מסטריות של חופש ממצבים מטלטלים. 
  • ישנה רק התבוננות מהצד ללא הצמדות לעבר או לעתיד. 
  • הנתינה לעולם היא רק דרך עבודה בשירות הנשמה.
  •  ההבנה לגבי שלמות מתרחבת שיש סדר בתכנית האלוהית.
סרטון להאזנה - הסבר

 

הצגת החניכה וסיכום - של קור רוח, חוסר הצמדות ושלווה יציב.
התבוננות והתמזגות עם שלוות הטבע בפסגת הר-ההכרה
-להיות בשלווה אלוהית כאן ועכשיו-  

מדיטציה חווייתית בטבע 
התמזגות עם "האחד" ושידור ברשת המאוחדת 

אנו נכנסים למצב הכרה גבוה יותר במרחב הפנימי ומתחברים לטבע ולרוח האדמה, עושים מסע לפסגת ההר של ההכרה, כדי לחוות מבט-על גבוה על התמונה הרחבה יותר ולהתמזג עם כל היש, עם השדה של אפשרויות שיש בתפישת הכרה טהורה. מתמזגים עם הנוכחות של הוויה אחת המכילה הכל ואותנו, "אהיה אשר אהיה", שרים את שיר הנוכחות . בפסגת הכרה זאת, אנו מתחברים לכל פסגות ההרים האחרות.

סרטון לחוויה מונחית בטבע

  
אימון בקור רוח
  
כאשר אנו רוכשים הבנה לגבי חניכה זאת של קור רוח וניטרליות, אנו מצהירים עם כוונה את הבחירות שלנו. אנו מתכוונים לשחרר היצמדויות לכאב וסבל מהעבר , או דאגה מהעתיד הלא ידוע. מתרכזים רק ברגע הנוכחי, עם הכרה בהירה ומוארת שמכירה בשדה מאוחד וברגע הנצחי, בשדה של אפשרויות ובו פתרונות לכל אתגר. בידיעה זאת הלב רגוע ופתוח לקבל את הכל  בשלווה ורוגע.

להיות בשלווה וקור רוח ניטרלי 
התבוננת והצהרות - להאזנה 




סרטון יוטיוב -  "אני הנני אווטאר"
צעידה בכל מצב עם קור רוח והכרה ניטרלית

https://youtu.be/W5XRZ114OuQ



סה"כ צפיות בדף

איך מתנהל אימון זה להשגת תודעת האווטאר ?

💙 התכנית הנה בת 12 חניכות שבועיות של אימון רוחני ברמה אישית וקבוצתית כאחד, שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות הנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר ומטרתה לעזור לעורר את זיכרון האלוהות בנשמת האדם . אימון זה הוא תהליך אישי אותו מובילה הנשמה עד לחזרתה הביתה להכרה האלוהית. כל חניכה נמשכת שבוע עם אימון יומיומי ודרך התבוננות מודעת בחיים עצמם. מי שלוקח זאת עם משמעת רצינית יחווה שינוי שהנו משמעותי בתפישת החיים שלו. כל תהליך ההשתחררות מוסבר בחניכות המוצגות כאן.

רשומות פופולריות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות
התכנית מעוצבת להגביר את המעבר שלך לתבנית מפותחת שמכונה" תודעת האווטאר." זאת תודעת האדם שהשיג מסטריות על התכנית האנושית. אנו פותחים את החותמים הקריסטליים דרך סידרה של פתיחות מנגנון משולבות שלהם, כדי להפעיל את צופן הדי.אנ.איי הרדום. כך ניתן להשתחרר סופית מהחסימות ששומרות עלינו בסיפור האנושי 🤍 למעבר לאתר יש ללחוץ על התמונה כאן

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר
הפעלת התעלות לעולם החדש דרך שירות לעולם 🌸 מעבר לקריאה בלחיצה על התמונה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה
החיבור לאור הסולרי פותח את תבונת התאים ומאפשר הארה בכל המרכזים האנרגטיים ובגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. אז ניתן להשיג הארה מלאה ולעבור מהאנושי לאלוהי. זהו אימון המתאים למי שצועד עם תכנית-החניכות המוצגת כאן 🤍 מעבר לסדרת סרטוני ההפעלות מתאפשר בלחיצה על התמונה.

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי
כאשר האנושות מתעוררת להכרת המורשת שלה, היא נעה לעבר חניכתה האלוהית. אורין מנחה מסע למישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור סולרי ולהביאו למישור הארצי כשירות לעולם וגם לשם השגת הארה והרחבת התודעה דרך החניכות לאור בחיים עצמם . נקבל הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה וגם איך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים... 💛 מעבר לדף בלחיצה על התמונה !

מאמרים אחרונים מהבלוגים הנוספים