להכרת התכנית

להכרת התכנית
ברוכים הבאים, התכנית פתוחה לכל מחפש רוחני ומציגה את הדרך שיש לעבור כדי להשיג את הכרת הנשמה כעצמי אלוהי. אימון רוחני זה "פוקח עיניים" ומקדם באופן משמעותי מתפישה של נפרדות ומאבק לתפישת חיים של אחדות, אחווה ושגשוג. זוהי תכנית אימון של חניכת הנשמה שנמסרה מההיררכיה הרוחנית המשגיחה על התפתחות האנושות.

Translate

חפש בבלוג זה

7 בינואר 2016

תחיית התודעה - התגלות האדם החדש

ההתגלות  - "תחיית התודעה”:

 חניכה אחרונה זאת הנה השגת תודעה משוחררת. זוהי התגלות "האדם החדש" בעל תודעת-על , שנעשה ל"אור-העולם" עם אהבתו האלוהית הקורנת לכל. כאן אתם יכולים להשיג באופן קבוע חיים בחוויית אחדות ונצחיות.  אינכם קשורים יותר מנטלית או רגשית לסיפור האנושי בתודעת נפרדות. כל חניכה נבנתה עד כה על פני הקודמת כדי להגיע לרגע זה. מעבר זה עוזר לכם להבין יותר בבהירות את התודעה המתגלה של אנושות חדשה, עם איכויות משופרות שבאות משלמות פנימית.

פתיחה באנגלית קישור


איחולים, עשיתם זאת והגעתם לטקס המעבר המסיים 
בשער זה אותו אנו עוברים - אנו משיגים את הפעלת השגת החיים האמתיים 

שער אחרון זה חונך את ההתהוות הגדולה שלכם לתוך תודעה משוחררת. חניכה זאת מתרחבת יותר ויותר בתפישת התודעה. זו היא תזוזה ממדית שבה אתם יכולים לחיות את החוויה של אחדות. ההתגלות מביאה לגילוי העצמי הגדול יותר ויותר דרך הגוף הפיזי. מעבר זה נעשה בעזרת מסטריות מלאה על משיכת החומר ואשליית הנפרדות, כדי לחוות באמת תודעה מאוחדת.

 אנשים רבים עושים מעבר זה עכשיו בהתעוררות כמו שאני ואתם חווים. כך אנו מאתגרים התקדמות אבולוציונית שתקרה בתודעת המין האנושי. דרך מאמצים משותפים להשיג זאת, הפלנטה תשיג לבסוף שלום גלובלי, כמשפחה מאוחדת של אהבה אוניברסלית.

 תיהנו מטקס מעבר זה שהנו קלסי וניתן לחזור עליו הרבה פעמים. לפני שאתם עושים את המדיטציה כאן אנא למדו קצת על הגאומטריה של תבנית פרח החיים. עם אהבתי והכרת תודתי, אני מודה לכם שהשלמתם את טקסי המעבר. תוכלו לשתף את החוויות שלכם ואת התוצאות של זה בחייכם. דעו שאנו מחוברים במטריקס האיחוד. אנחנו אחד. 

ברוכים הבאים לתודעת איחוד !


מושגי יסוד:

מסטרים של חוכמה

אלה הן הוויות שפעם צעדו על פני כדור הארץ והשיגו מאסטריות עצמית על משיכת החומר. הם הביאו להתעלות תדרי הרטט שלהם והשיגו מצבי תודעה ממדיים גבוהים יותר. הם נשארים אתנו בשירות , בלווי הדרכה , ותמיכה בהתפתחות האנושות. במסורות רוחניות מסוימות הם מכונים האחים הבוגרים, עתיקי יומין ומסטרים מתעלים.

קבוצת אואטאר

זהו ביטוי של קבוצת תודעה מפותחת שהנה "אחד" עם "הנוכחות האלוהית". אואטאר הינו מישהו שהתעלה מעל למגבלות בן האנוש והוא משרת ללא אנוכיות כדי לסייע לאחרים להשיג תפישה מודעת של פוטנציאל לא מוגבל. ישנם מספר אנשים רב על הכדור הארץ ששחררו את תודעתם ממגבלות תודעת החומר.

"אהיה אשר אהיה"

שם זה מצביע על "הנוכחות האלוהית" . זוהי הצהרה ש"האלוהי" שבכל אחד מאיתנו הנו חלק ממנו, חלק מ"כוליות האל".

"קדוש קדוש קדוש אדוני צבאות"

זוהי מנטרה לחניכה ותיאום רוחני. היא קושרת את כל הקשרים בגוף יחד עם המקצבים הרוחניים של תודעת קבוצה. כאשר זה מושר בקול זה מביא להכיר את הקשר הפנימי של כל החיים ויוצר הדהוד מאוחד בין כל רמות הבריאה ואנרגיית המקור.

פרח החיים

הנו גאומטריה מקודשת. פרח החיים הוא צורה גאומטרית שמורכבת ממעגלים חופפים שמסודרים באופן שווה כמו עלי פרח בעל ששה עלים בצורת משושה. זהו סמל עתיק שיש לו צורה מושלמת , פרופורציה והרמוניה וזה מייצג את התבנית הבסיסית שנמצאת בכל הבריאה.


 תהליך ההתעוררות שעשינו 
מביא לתחיית התודעה של אדם חדש

שער מעבר זה מגדיר את מין האדם החדש - שמכונה "האני הנני", במחזור של עידן זהוב חדש . זאת חניכה שמכונה אזוטרית "התחייה" והיא מבססת אי תגובה למשיכה לחומר של הממד השלישי. זאת "תחיית תודעה" של אדם שהשיג את תודעת הבורא שלו ישירות וכעת הוא ביטוי ישיר של הוויית המקור שבראה אותו, כדמותו וצלמו, עם ביטוי של מושלמות המהות האלוהית בתכונותיה הנעלות, על פני האדמה.

כל החניכות שעשינו התמירו אותנו מאחיזת העולם החומרי ומערכת האמונות של מוגבלות ונפרדות. משלב זה ואילך אנו מתייצבים יותר ויותר בתוך רשת של קבוצת "האני הנני" ומקבלים תמיכה וחיזוק ישירות מכך. אנשים רבים עשו את טקסי המעבר האלה ויחד השפעת התודעה הערה שלהם בשדה הכוח המאוחד תעשה את הקפיצה הקוונטית בתודעת ההמון, כך שאנשים שמהדהדים עם השקפת עולם של אחדות ואחווה ינועו מהר יותר להשיג את העצמי האלוהי בתודעה שלהם.

תחיית התודעה היא המטרה עבור כל אחד באנושות, כיון שהאנושות הנה משפחת נשמה אחת וכל חלק חשוב כמרכיב של השלם. עם זאת תהליך "החזרה הביתה" לתודעת האחד, זה תהליך אישי הנתמך בחוק הבחירה החופשית שניתן מבראשית על ידי הבורא שלנו. ניתן לומר שהבחירה החופשית מתחילה בכניסה לנתיב הרוחני "חזרה הביתה" דרך חוק של חסד אלוהי. עד אז, כולם נמצאים במסגרת החוק של "סיבה ותוצאה", חוק הקרמה ולא משנה מה היא בחירתם הרוחנית.


 ההתעוררות ואפיוני האדם החדש -  
שידור אמתות אלה ברשת
  • האדם החדש הוא בעל מערכת יחסים אלוהית עם החיים. הוא בעל השגה עצמית כאל בביטוי. הוא חי באיחוד מודע עם המקור שברא אותו ונשען רק על מקור זה. הוא מכיר רק בקיום כוח אחד ומגלם את תכלית הקיום הזה במודע דרך אהבה, עצמה וחכמה.
  • תודעת האדם החדש היא נקודת מרכז לכל מחשבה ופעולה שמופעלת על ידי רצון אלוהי לטובת כל החיים. האדם החדש מסור למקדש האלוהי שבמרכז ההוויה שלו, ומכאן הוא משיג יציבות מנטלית, ורגשית. הוא מסור לכל החיים הנגלים בממד הקיום שלו, נותן את עצמו בקרינת השמש של מרכז לבו והכרתו.
  • הוא חי בחוק זהב של לעשות לאחר מה שהיה עושה עבור עצמו, יודע כי הוא מחובר לכל ברמה הפנימית. הוא מטפח את גן הרצון הטוב בלב ובהכרה עבור שירות הרצון הגדול יותר של הכלל, שהנו לטובת כולם.
  • תשומת לבו ממוקדת לגמרי בהכרת אחדותו ותכלית קיומו כמשרת התכנית האלוהית בקהילת האחד. תפישת העולם של האדם החדש מונעת על ידי תודעה מטוהרת, משוחררת מהצמדות או משיפוט, ניטרלית.  

"אני הנני התחיה והחיים" - להאזנה

הצהרות הנעשות בחיבור לקבוצת הנשמה



   התנועה של קבוצה מודעת 
בתוך פרח החיים ברשת האיחוד

פרח החיים 
פרח החיים היא צורה גיאומטרית עתיקה ורבת משמעויות ורבדים. בעיקר, היא מרחיבה את תפישת המציאות. בהתחברות למשמעויותיה העמוקות, היא מדריכה אותנו פנימה ללמוד את הכלים היחודיים שלנו להגשמה וליצירת מציאות רצויה בחיינו, מתוך קבלה והיענות לזרימה הטבעית שלנו בחיים.  
 הצורה הגיאומטרית המוכרת של פרח החיים התגלתה בכל רחבי העולם במקדשים, בתי כנסת, מסגדים וכנסיות, בבתי קברות ובאתרי עוצמה. כשחוקרים אותה מתגלה שבחלק מהמקרים והמקומות היא נוצרה בדיוק מושלם ותוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שלא תואמים את הידע והיכולות של התקופות הקדומות. 
היא מרמזת, אם כך, על קיומה של ציווליזציה מתקדמת עתיקה ועל קשר בין הפלנטה שלנו לתרבויות שמחוצה לה.  היא מוצגת כשפת אור המבטאת רשת שדרכה הכל ביקום הוא מחובר,  כי ״כולנו אחד״.  פרח החיים היא אם כן נקודת השער, ״המעבר״ בין הרובד הנסתר אל הרבדים הנגלים של המציאות, והיא השער לכל הגיאומטריה המקודשת כולה.

סרטון להאזנה - הפעלת פרח החיים 


נעבוד עם הצורה של פרח החיים בתוך ההכרה והלב שלנו, בונים אותו בתוכנו דרך הרגשה אינטואיטיבית. החיבור בין המעגלים נעשה ממרכז הליבה של כל מעגל. את המסע הזה אנו עושים ברשת האיחוד בתוך פרח החיים שהנו התבנית שקיימת בכל הבריאה.  אנו נעים ממרכז ליבה אחד לשני יוצרים את מבנה הפרח הפרטי שלנו ונעים פנימה ממעגל  אחד לשני. בתנועה זאת מושגת הרגשה של חיבור בלי מילים או הגיון שכלי עד להשגת הפרח המרכזי.
פרח החיים 


לידיעת המשתתפים:

במקביל לחניכה האחרונה זאת יצאו שני מאמרים
נוספים בבלוג זה אתם מוזמנים אליהם בקישורים כאן:

                  1- סיכום ותובנותעל התכנית שעברנו
 קישור

2- מתנה של ילדי השמש - "הכנה להתגלות האדם החדש"


סה"כ צפיות בדף

איך מתנהל אימון זה להשגת תודעת האווטאר ?

💙 התכנית הנה בת 12 חניכות שבועיות של אימון רוחני ברמה אישית וקבוצתית כאחד, שמביאה הכרה והבנה לכמה מהדרישות הנחוצות להשיג אבולוציה גבוהה יותר ומטרתה לעזור לעורר את זיכרון האלוהות בנשמת האדם . אימון זה הוא תהליך אישי אותו מובילה הנשמה עד לחזרתה הביתה להכרה האלוהית. כל חניכה נמשכת שבוע עם אימון יומיומי ודרך התבוננות מודעת בחיים עצמם. מי שלוקח זאת עם משמעת רצינית יחווה שינוי שהנו משמעותי בתפישת החיים שלו. כל תהליך ההשתחררות מוסבר בחניכות המוצגות כאן.

רשומות פופולריות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות

"גילוי הצופן של אדם אוניברסלי" - המשך לחניכות
התכנית מעוצבת להגביר את המעבר שלך לתבנית מפותחת שמכונה" תודעת האווטאר." זאת תודעת האדם שהשיג מסטריות על התכנית האנושית. אנו פותחים את החותמים הקריסטליים דרך סידרה של פתיחות מנגנון משולבות שלהם, כדי להפעיל את צופן הדי.אנ.איי הרדום. כך ניתן להשתחרר סופית מהחסימות ששומרות עלינו בסיפור האנושי 🤍 למעבר לאתר יש ללחוץ על התמונה כאן

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר

לחוות את הפוטנציאל הגבוה ביותר
הפעלת התעלות לעולם החדש דרך שירות לעולם 🌸 מעבר לקריאה בלחיצה על התמונה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה

הפעלות אור - אוסף סרטונים להאזנה
החיבור לאור הסולרי פותח את תבונת התאים ומאפשר הארה בכל המרכזים האנרגטיים ובגופים הפיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. אז ניתן להשיג הארה מלאה ולעבור מהאנושי לאלוהי. זהו אימון המתאים למי שצועד עם תכנית-החניכות המוצגת כאן 🤍 מעבר לסדרת סרטוני ההפעלות מתאפשר בלחיצה על התמונה.

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי

מסע למישור הנשמה ועבודה עם האור הסולרי
כאשר האנושות מתעוררת להכרת המורשת שלה, היא נעה לעבר חניכתה האלוהית. אורין מנחה מסע למישור הנשמה, כדי להטעין את הצ'קרות באור סולרי ולהביאו למישור הארצי כשירות לעולם וגם לשם השגת הארה והרחבת התודעה דרך החניכות לאור בחיים עצמם . נקבל הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה וגם איך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים... 💛 מעבר לדף בלחיצה על התמונה !

מאמרים אחרונים מהבלוגים הנוספים